top of page

מדיניות משלוחים והחזרות

משלוחים

זמני אספקה

  • ההזמנות מטופלות ונשלחות בתוך עד 7 ימי עסקים ממועד אישור העסקה ותשלום מלא בפועל.

  • זמני האספקה עשויים להשתנות בהתאם לאזור המגורים של הלקוח, לחברת השילוח ולגורמים חיצוניים שאינם בשליטתנו (כגון עומסים, מזג אוויר, חגים או מצבים ביטחוניים).

  • בכל מקרה של עיכוב חריג, נעדכן את הלקוח בהקדם האפשרי.

אזורי חלוקה

  • המשלוחים מתבצעים לכל רחבי הארץ. ייתכנו חריגות או זמני אספקה ארוכים יותר לאזורים מרוחקים ויישובי ספר.

  • אם מתברר כי חברת השילוח אינה מגיעה לכתובת מסוימת, ניצור קשר עם הלקוח על מנת למצוא פתרון חלופי (איסוף עצמי, נקודת מסירה קרובה או ביטול העסקה).

עלויות משלוח

  • עלות משלוח תיקבע בהתאם לגודל/משקל ההזמנה ותוצג ללקוח בשלב ביצוע ההזמנה.

  • בקניה מעל סכום מסוים (כפי שמצוין באתר מעת לעת) ייתכן ויינתן משלוח חינם.

  • במידה ונדרש ניסיון מסירה נוסף (עקב אי זמינות הלקוח או כתובת שגויה), יחויב הלקוח בעלות משלוח חוזרת.

איסוף עצמי

  • ניתן לאסוף את המוצרים ממחסני החברה בכתובת: פנחס החוצב 40/7 , ב״ש

  • האיסוף יתבצע בתיאום מראש ובכפוף לשעות הפעילות.

  • האחריות על העברת המוצר מרגע האיסוף חלה על הלקוח בלבד.

החזרות, ביטולים והחלפות

ביטול עסקה

  • ניתן לבטל עסקה בהתאם לחוק הגנת הצרכן, תשמ"א-1981.

  • ביטול עסקה יבוצע בהודעה בכתב (דוא"ל או וואטסאפ) בתוך 14 יום ממועד קבלת המוצר.

  • במקרה של ביטול עסקה שלא עקב פגם במוצר – יוחזר ללקוח כספו בניכוי עלות המשלוח ודמי ביטול בסך עד 5% ממחיר העסקה או 100 ₪, לפי הנמוך מביניהם.

החזרת מוצרים

  • החזרת מוצר תתאפשר רק אם המוצר לא נעשה בו שימוש, לא נפגם, לא הורכב, והוא נמצא באריזתו המקורית והשלמה.

  • מוצר שיוחזר במצב שונה מהאמור לעיל, לרבות מוצר פגום עקב שימוש/הרכבה לא נכונה מצד הלקוח – לא יזכה את הלקוח בהחזר כספי.

  • ההחזרה תתבצע ע"י הלקוח ועל חשבונו, לכתובת שתימסר ע"י שירות הלקוחות.

מוצרים שלא ניתנים להחזרה

  • מוצרים שיוצרו או יובאו במיוחד לפי דרישת הלקוח/מידות מיוחדות.

  • מוצרים שנעשו בהם שינויים, התאמות אישיות או הזמנה מיוחדת.

  • מוצרים משומשים, שנפתחו מאריזתם המקורית או שנגרם להם נזק.

החלפות

  • ניתן להחליף מוצר בתוך 14 ימים, בכפוף להחזרתו במצב חדש ובאריזתו המקורית.

  • ההחלפה כפופה לזמינות המלאי באתר/באולם התצוגה.

מוצר פגום או טעות בהזמנה

  • אם התקבל מוצר פגום או מוצר שאינו תואם להזמנה, יש להודיע על כך בתוך 48 שעות ממועד קבלת המשלוח.

  • במקרה כזה – ההחזרה/החלפה תתבצע על חשבוננו ובלא עלות ללקוח.

אחריות כללית

  • אנו עושים את מירב המאמצים לספק מוצרים איכותיים וללא פגמים, אך ייתכנו הבדלים קלים בגוון, במרקם או במידות המוצר – הנובעים מהצגת המוצר באתר/במסכים שונים או מתהליכי ייצור. הבדלים אלו אינם נחשבים לפגם.

  • האחריות לשימוש נכון, התקנה נכונה ושמירה על המוצר חלה על הלקוח בלבד, אלא אם נמסר אחרת במפורש.

  • החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות או לעדכן את תנאי המשלוחים וההחזרות בכל עת, מבלי להודיע מראש.

bottom of page