מדיניות משלוחים והחזרות
משלוחים
זמני אספקה
-
ההזמנות מטופלות ונשלחות בתוך עד 7 ימי עסקים ממועד אישור העסקה ותשלום מלא בפועל.
-
זמני האספקה עשויים להשתנות בהתאם לאזור המגורים של הלקוח, לחברת השילוח ולגורמים חיצוניים שאינם בשליטתנו (כגון עומסים, מזג אוויר, חגים או מצבים ביטחוניים).
-
בכל מקרה של עיכוב חריג, נעדכן את הלקוח בהקדם האפשרי.
אזורי חלוקה
-
המשלוחים מתבצעים לכל רחבי הארץ. ייתכנו חריגות או זמני אספקה ארוכים יותר לאזורים מרוחקים ויישובי ספר.
-
אם מתברר כי חברת השילוח אינה מגיעה לכתובת מסוימת, ניצור קשר עם הלקוח על מנת למצוא פתרון חלופי (איסוף עצמי, נקודת מסירה קרובה או ביטול העסקה).
עלויות משלוח
-
עלות משלוח תיקבע בהתאם לגודל/משקל ההזמנה ותוצג ללקוח בשלב ביצוע ההזמנה.
-
בקניה מעל סכום מסוים (כפי שמצוין באתר מעת לעת) ייתכן ויינתן משלוח חינם.
-
במידה ונדרש ניסיון מסירה נוסף (עקב אי זמינות הלקוח או כתובת שגויה), יחויב הלקוח בעלות משלוח חוזרת.
איסוף עצמי
-
ניתן לאסוף את המוצרים ממחסני החברה בכתובת: פנחס החוצב 40/7 , ב״ש
-
האיסוף יתבצע בתיאום מראש ובכפוף לשעות הפעילות.
-
האחריות על העברת המוצר מרגע האיסוף חלה על הלקוח בלבד.
החזרות, ביטולים והחלפות
ביטול עסקה
-
ניתן לבטל עסקה בהתאם לחוק הגנת הצרכן, תשמ"א-1981.
-
ביטול עסקה יבוצע בהודעה בכתב (דוא"ל או וואטסאפ) בתוך 14 יום ממועד קבלת המוצר.
-
במקרה של ביטול עסקה שלא עקב פגם במוצר – יוחזר ללקוח כספו בניכוי עלות המשלוח ודמי ביטול בסך עד 5% ממחיר העסקה או 100 ₪, לפי הנמוך מביניהם.
החזרת מוצרים
-
החזרת מוצר תתאפשר רק אם המוצר לא נעשה בו שימוש, לא נפגם, לא הורכב, והוא נמצא באריזתו המקורית והשלמה.
-
מוצר שיוחזר במצב שונה מהאמור לעיל, לרבות מוצר פגום עקב שימוש/הרכבה לא נכונה מצד הלקוח – לא יזכה את הלקוח בהחזר כספי.
-
ההחזרה תתבצע ע"י הלקוח ועל חשבונו, לכתובת שתימסר ע"י שירות הלקוחות.
מוצרים שלא ניתנים להחזרה
-
מוצרים שיוצרו או יובאו במיוחד לפי דרישת הלקוח/מידות מיוחדות.
-
מוצרים שנעשו בהם שינויים, התאמות אישיות או הזמנה מיוחדת.
-
מוצרים משומשים, שנפתחו מאריזתם המקורית או שנגרם להם נזק.
החלפות
-
ניתן להחליף מוצר בתוך 14 ימים, בכפוף להחזרתו במצב חדש ובאריזתו המקורית.
-
ההחלפה כפופה לזמינות המלאי באתר/באולם התצוגה.
מוצר פגום או טעות בהזמנה
-
אם התקבל מוצר פגום או מוצר שאינו תואם להזמנה, יש להודיע על כך בתוך 48 שעות ממועד קבלת המשלוח.
-
במקרה כזה – ההחזרה/החלפה תתבצע על חשבוננו ובלא עלות ללקוח.
אחריות כללית
-
אנו עושים את מירב המאמצים לספק מוצרים איכותיים וללא פגמים, אך ייתכנו הבדלים קלים בגוון, במרקם או במידות המוצר – הנובעים מהצגת המוצר באתר/במסכים שונים או מתהליכי ייצור. הבדלים אלו אינם נחשבים לפגם.
-
האחריות לשימוש נכון, התקנה נכונה ושמירה על המוצר חלה על הלקוח בלבד, אלא אם נמסר אחרת במפורש.
-
החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות או לעדכן את תנאי המשלוחים וההחזרות בכל עת, מבלי להודיע מראש.